Sider

lørdag 26. desember 2009

Scoobies adventskalender - vinnere

Først - tusen takk til alle som har fulgt adventskalenderen min. Det har vært så hyggelig å ha dere her og jeg håper å se dere også i tiden som kommer. Jeg skal bruke ettermiddagen til å pakke resten av kalenderegavene slik at de kan gå i posten på mandag, og så så håper jeg å kunne rekke innom alle blogene deres.

First of all: Thank you for following my advent calendar. It has been so nice seeing you and I hope you find time to pop in the future, too. I'll spend the afternoon wrapping all the gifts, so I can leave them at the PO on monday. I also wish to visit each and every blog of yours tonight.


Winner Dec 23th:

Congrats, Kayla. I still have your addy, so no need to recend it, unless you have moved lately.


Og kalendergaven julaften går til:
And the grand prize from Christmas Eve goes to:


KjerstiG! Grattis Kjersti, gaven går i posten på mandag!

6 kommentarer:

Sindra sa...

Stort Grattis till Vinnarna! :D

Varmt tack än en gång för den fantastiska möjligheten att få delta i alla härliga dragningar i kalendern! Tack! :D
Nu ser jag med stor spänning fram emot att försändelsen ska landa i min brevlåda med allt det fina jag vunnit! :D

Kjersti Gabrielsen sa...

Tusen takk Scoobie, så spennende med pakke. Jeg mener at jeg har sendt deg adressen min tidligere, så hvis ikke så håper jeg du sier ifra. Du vet hvor du finner meg c",)

Anonym sa...

Stort grattis till vinnarna!!! God fortsättning Scoobie, och stort tack för din underbara julkalender!!! Nu väntar jag på min sista vinst, jag är nöjd - det blev ju tre vinster ändå!!!!! Tack!!

mustangkayla sa...

Wahoo! Thank you! My grandfather passed away yesterday, I'm needing all the pick-me-ups I can get! THank you!

Unknown sa...

Great lay-out lovely snowflakes.
bye bye,Lean.

pysselpetra sa...

Grattis! Tack för en fantastisk julkalender!!!