Sider

tirsdag 23. mars 2010

Gamle damer.../Old ladies

...skulle vite bedre enn å teste 7-åringens nye snowboard.

...should know better than borrowing DS7's new snowboard.







Layouten er laget til en utfordring hos JP Hobby hvor en skisse sammen med uttrykket "Noe gamelt, noe nytt, noe lånt noe blått" - eller hvordan den gikk - skulle danne basisen i layouten. Jeg valgte å legge ordene i teksten.

The layout is made for a challenge at JP Hobby. A sketch, together with the saying "Something old, something blue, something borrowed something new", should end up with a layout. I chose to put the saying into my journaling.




6 kommentarer:

Anne Marit sa...

Hei du...
Tusen takk for koselig tilbake- melding i bloggen min, det setter jeg stor pris på :)
Ramma er genial... kommer til å bruke den flere ganger. Jeg jobber i påsken i år så da treffer jeg jentene.. Bare koselig å ha de på besøk da!
Hei så lenge

Unknown sa...

hihihi i hope it did not hurt...old lady.
Lovely lay-out with great details...good luck with the challenge.
bye bye,Lean.

Kerryn sa...

hehe love it!!!

Kort og Søm sa...

Den var bra! :O)

pysselpetra sa...

*lol* du är en mästare på att göra galna, roliga men snygga layouter - hurra för dig Scoobie!!!

Unknown sa...

Love the white space and how you popped up the journaling!