Sider

onsdag 10. mars 2010

Vårdrømmer/ Spring dreams

Når jeg tenker meg om, drømmer jeg vel hele våren om kombinasjonen perfekt sommer - perfekt hage. Været kan jeg ikke gjøre så mye med, men hagen kan jeg. Så mens jeg venter på sommeren koser jeg meg med å grave, kutte og rote mens jeg nyter det som vokser og gror. Og jeg føler meg som en dronning der jeg skuer utover riket mitt.

If I reflect a little, I dream about the combination perfect summer - perfect garden the whole spring. I can't do much about the weather, but I do know how to make the garden. So while waiting for summer, I enjoy the art of digging, cutting and just fooling around as well as I watch carefully anything growing. And I feel like a Queen, watching everything mine.





Laget til en utfordring hos JP Hobby
Made for a challenge at JP Hobby

4 kommentarer:

Unknown sa...

Love your lay-out the way you used the papers and the lovely flowers.Yep its time for the garden.
bye bye,Lean.

Anonym sa...

Very funky LO!

Alison sa...

Groovy LO Queen Hilde! My garden is getting ready for its Winter beauty sleep :)

Pia sa...

wow så nydeligt layout, flotte farver og smukt dekoreret