Sider

tirsdag 13. april 2010

Påskeferie/Easter Break Layout Overload

Hei!

Det evige problemet med feriebilder. Hvor skal man begynne å scrappe? Det er så mange (nesten like)bilder og så mange mulige temaer. Så også denne påsken.

Så i år bestemte jeg meg for å starte med en side som skulle fortelle litt om hver enkelt person som var med på hytteturen. Og så får vi ta resten derfa.

Her er halvparten - resten kommer senere i uken.


I have the same question after each vacation/break - where to start scrapping? There are so many photos, so many subjects, so many possibilities. This Easter Break was no exception.

This time I decided to start with a layout of each person at the mountain cabin, just a note about each and every. And then I'll just take it from there.

Here are four of the layouts, I'll reveal the remaining four later this week.


Me:


Our friend E:


DS10


The friends' DS6:

5 kommentarer:

Unknown sa...

Wauw great work Hilde and they are so diverent from colours.
bye bye,Lean.

Agnetha sa...

Wow..så flotte layout! Digger stilen du har for den er så sammensatt både mtp oppsett, farger og pynt. Er ikke like flink til å legge igjen spor etter meg, men er innom å titter. I bloggen min ligger det en liten utfordring til deg:)

LilleAsk sa...

takk for koselige kommentarer i bloggen min Scoobie. Jeg er så enig med deg, feriebilder er vanskelige. Ender opp med å lage små minialbum fra ferier jeg. Men løsningen din var jo absolutt noe å vurdere. LO'en med bilder av deg var den jeg falt mest for. Artige bilder og fantastisk fine papirer/farger.

Monique Liedtke sa...

I already told you... I love your layouts here, especially the one about you!! TFS!

Maja Stokk / eyovine sa...

Vilka underbara vinter layouter!! Härligt format på dom också. Underbara färger och snygga foton

// maja