Sider

tirsdag 11. mai 2010

She challenged me!

For en stund siden utfordret Monique meg: bruk embossing dies til noe på layouten din! Jeg hadde aldri gjort det før, men jeg hev meg uti det. Og jeg likte det. Jeg gjorde ikke noe veldig avansert: embosset bokstavene og fotomatten.

A while ago Monique challenged me: she wanted me to use embossing dies for my layout. I had never done it before, but gave it a try. And I liked it. I did it quite simple: embossed the letetrs and the matting for my photo.

Title: Time to read










Journalingen handler om å rydde plass til ting man liker. Jeg bruker tiden når jeg er med eldstebarnet på fotballtrening til å lese. Det har på en måte blitt et friminutt i et hektisk hverdagsliv hvor jeg får lese uforstyrret.

The journaling is about making room for doing stuff you like. Once a week I'm with DS10 at soccer practise, and for me this is a moment I may read without interruptions.

4 kommentarer:

Kort og Søm sa...

Denne var fin! :O)

Monique Liedtke sa...

Fabulous layout Hilde!!! And I really enjoyed the challenge!!
Hugs, Monique

pysselpetra sa...

Bra utmaning - det blev jättesnyggt!

Och Scoobie säg bara till om du vill att jag ska shoppa några scrapwell och skicka till dig :)
Kram Petra

Unknown sa...

this a fun challenge love what you made with it .I like the colours you used and the pic.
byebye,Lean.