Sider

onsdag 22. desember 2010

Born on Dec 24th!

Har du sett den søte hunden på bildet øverst i høyre kolonne på bloggen min? Det er Timanka's Christmas Wonder, til daglig kalt Scoobie. Hun ble født selveste jualften i 2004 og det er derav oppdretternavnet :-) Scoobie er faktisk ganske pen, i tillegg til å være veldig deilig.

Da jeg fikk se juleskissen til Scrappehuset, fikk jeg lyst å gjøre noe jeg nesten aldri ellers gjør: bruke bling og blomster. Så det har jeg gjort. På juleskissen er det lagt opp til tre bilder, men jeg valgte i stedet å bruke tre mønsterark her og så bruke ett stort lagt over. MyScrapbookNook's desember kit var bare perfekt, det eneste jeg har lagt til er bling og blomster.

Have you noticed the cute dog on top of the right column in this blog? That dog is Timanka's Christmas Wonder, but we just call her Scoobie. She was born on Christmas Eve in 2004, hence the breeder's name :-) In fact, she is a very pretty dog, but she is a real cutie pie as well.

When I spotted the Christmas sketch over at Scrappehuset, I got this urge to play with stuff I hardly touch - bling and flowers. So I did. On the sketch there is room for three photos, but I chose to use pps here instead and then mount a larger photo on top. MyScrapbooknook's December kit was perfect, all I added was the bling and the flowers.








Jeg vet de siste dagen før julaften blir hektiske, så jeg lager nok ikke noe nytt innlegg her før det, så da vil jeg bare benytte anledningen til å ønske

I know the last days before Christmas Eve will be busy, so I don't think there will be any new posts on this blog for the next days. I therefor want to wish you all

En riktig god jul!!!
A merry, merry Christmas!

5 kommentarer:

pysselpetra sa...

Jag älskar den här layouten. Man vill bara plocka upp vovven och krama och gosa med honom. Vacker vacker vacker och mysig!

Unknown sa...

Beutiful page a cute doggy to.
Happy birthday scoobie.
And a merry christmas to you and your family.
byebye,Lean&Misty...woof!!

LilleAsk sa...

Nydelig nydelig LO Scoobie. Og hunden Scoobie er jo bare så skjønn. Herlige kraftige farger og perfekt bruk av blomster og bling.
En riktig god jul til deg og dine Scoobie. Og et godt nytt år.

Vibeke sa...

Hei Hilde

Denne var virkelig vakker!! Et herlig bilde - og så flott pyntet da!! Så lekkert med den blingen:):)

Moro at du finner inspirasjon inne hos oss, håper vi kan gi deg mye inspirasjon i 2011 også:)

Ha en fin dag :)

Torill sa...

Denne var knall-LEKER!!!!
Så flott dekorert, og nydelig bilde!! Hærlighet så stilig!!

Tusen takk for at du ble med på skissa vår!
Ha et stråålende nytt scrappeår!!