Sider

torsdag 14. april 2011

Nytelse er... /Indulgence is...

Nytelse er:

  • Å kunne ligge på ryggen i sola og kjenne sola varme, ikke tenke på jobb, stå opp når man har lyst, få all maten servert, ikke behøve å tenke på handling eller oppvask, i det hele tatt ta det med ro, ikke stresse og kjenne at man har ferie. Gubben vinterferien 2011 på Gran Canaria.

Indulgence is:

  • laying on your back in the sun feeling the sun heating your body, not having to worry about work, getting up in the morning when you want to, having all the meals served, not thinking about grocery shopping or dishes; in general taking it easy, stressing off and just letting the vacation feeling grow. Hubby winter break 2011 on the Canary Islands




Og hvis du lurer på hva som står på feltet nedover til venstre: And if you wonder what's on the vertical chipboard border to the left:




Ideen til denne layouten fikk jeg da jeg fikk se ett-ord-utfordringen hos Scrappehuset. Takk skal dere ha, damer, for å gi meg løsningen på hvordan jeg skulle scrappe dette bildet!


I got the idea to this layout when I saw the one-word challenge over at Scrappehuset. Thank you for giving me the idea on how to scrap this photo!

9 kommentarer:

ellen s. sa...

oh that looks amazing! wish i was there! love it

Andrea Amu sa...

Ahh yes. That IS the life!
I love those worry free days!
You've captured that all here perfectly. :)

Annika sa...

Så läcker!

mustangkayla sa...

Wow! What a great layout! Love the sun and clouds!

Monique Liedtke sa...

LOL, what a fun layout!!! Love the design and the journaling!!

Elisabeth Helland sa...

utrolig morsom og flott LO dette her, og du, for en nydelig håndskrift du har....gøy å se at du har brukt mye tekst på LO'en din....
takk for et flott bidrag til utfordringen hos oss i ScrappeHuset, og du, ha ei fin fin påske også da ;o)

Torill sa...

OMG!!!
Denne var bare så digg!!!
Jeg likte alt med denne jeg! NØT den skikkelig!
Tusen takk for at du ble med og nøt sammen med oss!!

linn kr/sykepleier sa...

Så gjennomført og kul denne var. Absolutt herlig fargebruk, diggbar kontraster med det gule og turkis mot det lyse. :D

Takk for ditt kule bidrag! :D

Iselind sa...

Jeg digger denne LOen, og jeg digger scrappestilen din! WOW sier jeg bare!!

Takk for bidraget ditt.

Ønsker deg en fortsatt fin kveld....