Sider

onsdag 27. april 2011

WTF!

Unnskyld språkbruken her, men noen ganger er det bare litt sånn WTF! hjemme hos meg (og de som ikke vet hva det bety får google det - he, he). Hva jeg har skriblet ned på layouten sier vel sitt: "Hør her barn! Hvis dere seriøst mener at det eneste stedet å legge fra seg et møkkete karosseri er på toppen av bunken med nyvasket, nybrettet tøy, ja da er det kanskje på tide at dere rydder litt? Makan!"

Karosseriet tilhører forresten en fjernstyrt bil. Det går litt mye i fjernstyrt hjemme om dagen, enmlig. For forklaring, sjekk et par av innleggene under :-)


Excuse my French here, but some times it really IS WTF! in my house (if you aren't familar with the expression, please google it - he, he). What I have doodled down on the layout should explain the title: " Listen up, kiddos. If you seriously can't find any other place to put this filty car body than on top of the stack with clean, folded clothes, you might concider cleaning up this plac. Grhmp! "

The body belongs to an RC car. RC is the hottest topic in our house these day, have a look at some previous posts to find out why!











Hvis du lurer på hvor jeg har fått ideen til det fantastiske designet på denne layouten, må jeg bare innrømme at skisse nr 109 hos Skissedilla er utgangspunktet. Gjør meg en tjeneste og stikk over og gi dem litt kred!

If you wonder how I got the idea to the fabolous design on this layout, I must admit sketch #109 at Skissedilla, got my brain spinning. Please head over and give them some love!

8 kommentarer:

LilleAsk sa...

Herlig!! Det hadde nok kommet en høylydt WTF fra meg og hadde dette skjedd hjemme hos meg.
Lekker løsning på skissen og herlige farger! Denne digget jeg Hilde.
Ha en fortsatt strålende torsdag.

Lula sa...

HAHAHA I hear you! Jeg hadde tilta i vinkel hihi. Helt fantastisk side du har laget her, med knallfarger og kult design! MÅTTE jo dokumenteres;)

Takk for deltagelsen

Lula

Unknown sa...

And this is only a little peace of your house...lol....cool page!!
byebye,Lean

Unknown sa...

Is "excuse my french" an idiomatic expression? Because I've been looking hard for some french words in your post and I can't find any, LOL ! But your english is very good... I, indeed, had to google the three letters to find out what they meant !!! Too funny !

Yeah, I had this Nook kit for ages, but I had already partly used it, if you search on my blog... I've not a lot left of it now, otherwise I would have been pleased to swap !

LG sa...

How amazing is this!!! You never cease to amaze me.

Ann Cicilie sa...

Hahaha, jeg elsker humoren din, og elsker at du scrappet dette!

Elisabeth Helland sa...

hehe...nice one!! dette er jo akkurat hva scrappeingen handler om, å fange hverdagsøyeblikkene og få dokumentert de.....herlig tema!!

pysselpetra sa...

*LOL* Tänk att du har punchinella kvar . Underbara färger - Kul - fantastiskt snygg titel!