Sider

søndag 12. juni 2011

Girl just wanna have fun - part 1

Det er derfor jeg har vært borte fra bloggeverdenen en stund - jeg har vært så innmari opptatt med å ha det gøy: gjøre husarbeid, jobbe, kjøre unger til fotball- og seiltrening osv osv :-) Du vet hva jeg mener?
Men jeg innrømmer, det har vært tid til å scrappe også.

That's why I have been away from the blog world for a while - I have been super busy doing fun stuff like house work, working, drive kids to and from soccer and sailing practice etc etc:-) You know what I mean? But I admit it, it has been time to scrap too.

Jeg har stor glede av å surfe rundt og titte på hva andre gjør, og utfordringsblogger gir meg ofte ideer til såvel titler, design og fargebruk. det eneste som er noe dritt er at Blogger ikke alltid gir meg lov å kommentere. Så det kan godt være at jeg har vært innom deg uten at du vet det.

I'm really enjoying surfing around, watching what others do, and challenge blogs often kick starts me by giving me ideas for titles, designs and color combos. The only thing that really sucks is that Blogger not always allows me to comment at the moment. So I might have visited your blog without you knowing.




Denne måneden fikke jeg prøve meg på noe jeg aldri har gjort før: hos My ScrapbookNook har vi hatt en foto swap, altså skulle vi scrappe noen andres bilder. Jeg skulle scrappe Sarahs bilder, og hun var så søt at hun sendte meg bilder av datter Kaci, slik at "jeg skulle få scrappe i rosa". Jeg som stort sett scrapper om gutter, syntes jo dette er helt konge!

This month I got to try out something I never have done before: at My ScrapbookNook we had a photo swap: you are supposed to scrap somebody else's photos. I got to scrap Sarah's photos, and she was super kind and sent me some pictures of her daughter Kaci so "I could finally scrap with pink".





Jeg fikk ideen til designet fra Skissedillaskisse nr 115. Kaci har dilla på filmen Tangled om dagen, og på bildene har hun på seg Raspunzel-kostymet sitt, og hva var da mer naturlig enn å gå på med rosa, blomster, bling, perler og alt som er en prinsesse verdig og litt eventyaktig?

I had the idea for the design from sketch #115 at Skissedilla. Kaci has a crush on the movie Tangled, and on the pictures she is wearing her Raspunzel outfit. It felt quite natural to add pink, flowers, bling,  pearls and other stuff a princess worthy and to get the fairy tale feeling on the layout.




Sarah sier hun liker layouten, og det samme gjorde Kaci, og jeg hadde det moro, så da kan vi vel leve lykkelig i noen dager til! Og jeg vet det er mere moro i vente på forumet til MyScrapbookNook, så da skal jeg jaggu ha det enda mere moro! har du lyst å bli med?

Sarah says she likes the layout, and so did Kaci - and I had fun, so I suppose we can live happily ever after for another few days! And I know there are more fun stuff coming up at the forum at MyScrapbookNook, so then I can have even more fun! Do you want to join me?


______________________________________________________________________________

Men vent, det er mer - jeg vil jo at du skal ha det moro også: sjekk her:


Hvis du tegner er Nook kit abonnement fra nå og til 30. juli, gir jeg deg muligheten til også å få et gavekort på $25 til Nook-butikken. Når du tegner abonnementet, pass på å gi Pam eller Leah bekjed om at jeg har sendt deg. Og så må du si fra i et av blog-innleggene mine utover. Når orderen er bekreftet får du et ”lodd” hvor du kan vinne gavekortet (dette gavekortet trekkes eksklusivt blant de som har sagt at Hilde/Scoobie sendt dem, og ikke blant alle som har tegnet abonnement). Butikkene har mange flotte tilleggsvarer hver måned, så gavekortet kan være nyttig 


Jeg bare digger kitene og det vet jeg du kommer til å gjøre også. PS. Hvis du tegner deg for 12 mnd får du den 13. gratis!



But wait, there is more: I want you to have fun, too! You do want to check this out:

If you sign up for a Nook kit subscription anywhere between now and July 30th, I am offering the chance for you to also receive a $25.00 gift certificate to the shop! When you sign up, be sure to tell Pam and Leah that I sent you! Tell me as well by leaving a comment on my blog or emailing me! Once confirmed, that will enter you into a raffle where you could win the gift certificate! There are yummy add-ons each month and other goodies that you could scoop up with that free cash!

I love the kits and I know you will too!!!! PS If you sign up for 12 months, you get the 13th for free!

2 kommentarer:

Nadia Cannizzo sa...

HAppy you got time to scrap! Life does get like that. Now this is so gorgeous. I loved that challenge and LOVE the A4 style too. Seriously beautiful flowers again ...the layering and the buttons scattered all around is simply wonderful. This is very very good Hilde.

Lula sa...

En gjennomført prinsesseside! Her i gården har vi også dilla på "To på rømmen". Jeg syntes siden din er full av herlige detaljer, som knapper, bling og de hvite perlene.

Takk for deltagelsen

Lula